reklama

Veľkoplošná obrazovka v Humennom, puzzle alebo čínský hlavolam?

V Humennom včera namontovali veľkoplošnú obrazovku, na ktorej humenčania budú môcť pozerať domáce hokejové majstrovstvá sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Veľkoplošná obrazovka v Humennom
Veľkoplošná obrazovka v Humennom (zdroj: Peter Mikitka)

Osobne som sa dnes poobede s nadšením vybral do mesta, aby som si pozrel úvodný zápas MS Rusko - Nemecko. Ostal som viacmenej zaskočený z toho čo som videl, nielen ja ale určite každy kto sa nachádzal na námestí.

Technici, ktorí veľkoplošnú obrazovku montovali to podľa mňa poriadne odflákli a je jasné, že to ani vôbec neodskúšali. Ľudia si prišli na námestie pozrieť hokej a môžu tak akurát isť na zmrzlinu lebo zo sledovania hokeja na veľkoplošnej obrazovke nič nebudú mať.

Verím, že sa tento problém podarí čo najskôr odstraniť a v budúcnosti sa už nebude opakovať.

Peter Mikitka

Peter Mikitka

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neprehrám, lebo sa nevzdám, preto víťazím! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu